În conformitate cu art. 9 din Ordonanța de Urgență nr. 34 din 2014 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță, cumpărătorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produsului pentru a își exercita dreptul de retragere, adică să returneze produsul fără a își justifica decizia.
Condiții generale
- Pentru realizarea returului este necesară prezentarea facturii fiscale pe care sa fie înscris produsul care se dorește a fi returnat.
- Pentru finalizarea returului este necesară furnizarea datelor de identificare (nume, prenume, adresa de domiciliu), conform art. 319 din Codul Fiscal.
- Pentru a fi acceptate la retur, produsele trebuie sa fie noi (să nu fi fost deschise).
- Transportul produselor se va face pe cheltuiala dumneavoastră.
- Nu se acceptă produsele care prezintă urme de utilizare (produsele trebuie să fie în ambalajul original, nedesfăcute)
Efectuarea unui retur
- În cazul în care cumpărătorul renunță la cumpărare potrivit clauzei de mai sus, este obligatoriu să returneze produsul exact în starea în care i-a fost livrat, adică în ambalajul original, nefolosit, însoțit de toată documentația cu care a fost livrat și în perfectă stare de utilizare. În cazul în care nu sunt îndeplinite aceste condiții, cumpărătorul nu are dreptul să solicite rambursarea prețului.
- Returnarea produsului se va face către sediul Sc European Contacts Srl, pe cheltuiala exclusivă a cumpărătorului.
- Rambursarea prețului către cumpărător nu se va face înainte de primirea produsului și confirmarea emisă de Sc European Contacts Srl că acesta este în ambalajul original, nefolosit, însoțit de toată documentația cu care a fost livrat și în perfectă stare de funcționare.
- Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzactionare, în decurs de maxim 14 de zile de la acceptarea returului.
- Pentru a solicita returul unui produs vă rugăm să trimiteți o cerere la adresa de email hello@vitaboost.ro sau să ne contactați la numărul de telefon 0755 143 951
- Cererea de retur trebuie să includă urmatoarele informații: nume și prenume, număr comandă, motivul returului. În cazul în care plata a fost efectuată cu cardul, este necesar să includă și IBAN, nume titular cont bancar, nume bancă.
- Coletul se expediaza la adresa: B-dul 3 August 1919 Nr. 2 Timișoara, Timiș
- Nu acceptăm colete returnate prin Poșta Română sau colete cu plata la destinatar.